sobota, 19 stycznia 2013

Party Study

I was an awful blogger lately. Addmiting this is basically a promise to become a better one. 
Last few weeks = studying, essays, working, partying too hard.
Next few weeks = blogging!
Now, let me present you few photos from one of last nights.
xxx

Kochani, przepraszam za ostatnie zaniedbania na blogu. Nie chcę abyście myśleli, że nie jest to dla mnie ważne. Byłam potwornie zajęta zaliczeniami (bzdurnymi esejami) na studia, pracą i imprezami, których nie da się uniknąć mając takich kochanych przyjaciół, jakich udało mi się tu pozyskać. Obiecuję poprawę i zwiększenie aktywności blogowania. Nie wiem kiedy, ale stało się to częścią mnie, której bardzo mi brakuje. Poniżej kilka zdjęć outfitu z jednej z ostatnich nocy. Przesyłam tonę pozytywnej energii i uciekam do pracy.



wearing River Island dress - H&M belt and purse - vintage leather jacket and no name earings

10 komentarzy:

  1. We all have our off weeks in blogging! I am sure you will get back into it :D Lovely post!

    http://www.themirroronthewall.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój uśmiech <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna suuuukienka @!!!

    zapraszam do wspólnej obserwacji i polubienia fanpage:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może warto byłoby zacząć od kupienia sobie lustra i uważnego przyjrzenia się sobie????

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. You look like a Courtney Love

      Usuń
  6. You look like a Courtney Love:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look like a Courtney Love..:-)

    OdpowiedzUsuń